fredag 31. januar 2014

I krikar og krokar

Barna får plass i denne heimen, det er i alle fall sikkert! Her bur det Pet Shopar i i krikar og krokar, og Duplodyrehagen har visst opna alle bura sine denne veka, så alle dyra har lista seg rundt i stova… Dyrepassarane rir rundt på krokodiller og dinosaurar midt på golvet, mens sebra, hundar og skilpadder snik seg bortover vinduskarmen. Hesten tar og er nok ein liten risiko, der han ligg midt i løypa mellom stova og kjøkkenet. Jaja, det er jo fint at alle trivast her!

Eg og Alfred har ein slitsam og roleg dag i dag, og slike dagar har det vore mange av i det siste. No ventar vi på at hosten skal forsvinne, energien komme tilbake for fullt og guten vere klar for barnehagen igjen. Sjølv får eg gjort utruleg lite slike dagar. Eg treng liksom litt ro og fred og tid for meg sjølv, dersom eg skal få til å vere kreativ og skapande, i alle fall. Men vi kosar oss likevel. Bollar i ovnen og NrkSuper på Paden. Litt strikking innimellom, kanskje?
Slik ser det ut i kroken ved vinduet i dag. Og eg trur jammen at eg skal sette meg og strikke vidare på fantastisk mjukt og godt babystrikketøy. Herleg!
Ønskar deg ei nydeleg helg!

2 kommentarer:

  1. Hi, hi, fin pynt i blomsten da!
    Jeg har det visst også som deg, når man er hjemme med syke barn får man gjort utrolig lite!
    Håper gutten din blir frisk snart:)

    SvarSlett
  2. Jeg synes det er godt når jeg ser at det er spor etter barn i et hjem. Blir mer betenkt om der ikke er det. Blomsten er fin sånn også :) God bedring til gutten :)

    SvarSlett



blogger template by lovebird