torsdag 9. juni 2011

Herlege tresko!

Er ikkje desse treskoa berre heilt skjønne!?
Eg såg dei inne hos Linda/Den gode feen, og fall pladask!
Så no har både eg og Storesøster nye tresko, kjøpt på Plantasjen.

Faktisk er det ikkje mange dagane sidan eg skulle ut ein liten tur, 
men kunne ikkje finne nokon gode, fine sko til å trakke inn i for å gå ut i hagen...
Gullsandalar? Nei, dei er til strandbruk.... Rosa crocs?? Næhei, dei er så glorete at det er trist...
Raude tresko? Ja, det vil eg ha! - og eg hugsar med glede dei herlege raude lakktreskoa eg av og til lånte av ei veldig god venninne eg bodde saman med på Grünerløkka for leenge sidan... Åh, det var ei herleg tid!

Ja, men no har eg tresko som eg kan bruke 
når eg skal hente posten, bære ut søpla, hente grasløk 
eller andre små, viktige ærend. :)
Og det ER viktig å føle seg fin!
I hagen min har valmuane spreidd seg så fint langs husveggen, og dei er både vakre i knopp og vidunderlege i blomst! :) Eg leika meg som fotograf på morgonkvisten i går, og dette er resultatet. Ikkje veit eg korleis det er med deg, men eg greier ikkje motstå lysta til å stryke på desse fine knoppane!
Den varme, oransje fargen er nyydeleg, og kronblada er fjørlette og tynne som den finaste silke. 
Som ein serviettblomst, berre så ufatteleg mykje finare! 

For ei tid tilbake lova eg å vise Lillebror sitt 17.maiantrekk. Men faktisk tok vi ingen oppstilte bilder for å dokumentere antrekka. ;) Så då måtte eg plutseleg knipse nokre bilder då eg såg han hadde på både buksa, bodyen og lua ein dag. Det var berre den kvite skjorta og sølja som mangla, men dei brukar vi sjeldan til kvardags, altså. Sjølv om eg er glad i å pynte guten min litt! ;)
Dette bildet står ikkje heilt i stil med dei andre hagebilda i dag, men-men..
Lua er heimesydd, og kan brukast på begge sider. Eigentleg trur eg faktisk at eg likar den andre sida best. Den som er utan pynteband, og som har striper på sidene og dei blå gardinene på toppen... Stripene er forresten av samme stoff som buksa. Det er kjøpt på Stoff og stil, og eg likar det veldig godt! Mjukt og deilig, og så blir han så fin i den! Den passar til det meste han har, syns eg! :) - som for eksempel til bodyen frå Hollys i den lekre blå fargen. Samme farge som på augene hans....sukk! Han er så skjønn!
Biteringen er forresten ein fugl frå Little Alouette, og den er god å putte i munnen!
(Uff, bildet skulle ha gjennomsiktige hjørner..! Skal prøve på nytt etterpå...)

På det nye arbeids-/stovebordet ligg ulike syprosjekt som skal fiksast på i løpet av dagen.
Og sjølve bordet er også verdt eit blogginnlegg eller to..hihi! More to come...

Ha ein flott dag!

5 kommentarer:

  1. Skjønn lue på en nydelig gutt!!

    Jeg trasker i hagen med glorete rosa crocs... Eller adidas slipperene til mannen i størrelse elefant! Treskoa var übernusselige de :D

    Ha en fin dag du også!
    klem

    SvarSlett
  2. oioi, så søte tresko. frister veldig å kjøpe matchende mor-og-datter-tresko! Bringer tilbake gode barndomsminner. Et par var hvite med røde jordbær på bandet over foten, det neste paret var rødt, med hvite blomster på bandet. Fant de faktisk igjen for noen år siden, men det viste seg at de desverre hadde vært utsatt for vår kjære hund som spiste det meste hun kom over stakkar. Barbiedukker var spesielt populære! Aahh, mimring.
    Lillebror var kjempefin i lua si Ü

    SvarSlett
  3. skjønne lillebror ;)

    nå minte du meg på at jeg også har et par tresko et sted..men hvor tro?
    de er lilla ;)
    svigermor syntes det så så skummelt ut, da jeg gikk der høygravid med tresko, at jeg måtte love dyrt og hellig å ikke bruke slike sko, i en slik tilstand ;)
    nå har jo lillebror fyllt 3 år denne uka, så da er det kanskje trygt å ta dem frem igjen..? men hvor er de..

    så flotte klær du har sydd, virkelig nydelig!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelig kommentar på uterom-innlegget mitt. Og inngangspartiet mitt er av det veldig billige slaget - faktisk. Her har jeg brukt ting og tang som er arvegods stort sett. Sofaen var utemøblement i barndomshjemmet mitt på 70tallet f.eks. Alt fra ståltråden i fillekronene til norgesglassene har jeg funnet på låven. Det dyre er den store tretina jeg kjøpte i en secondhand-butikk på Lillestrøm. MEN - klarte ikke gå fra den. Noen ganger er det slik - og nå har jeg fortrengt og for lengst glemt hva den kostet ;).

    klemklem

    SvarSlett
  5. Har siklet på de treskoene flere ganger og nå tror jeg at det må bli kjøp altså:) Hetlig innlegg Guro! Fine gutten, begynt å sitte også ser jeg:)

    SvarSlett



blogger template by lovebird